Een team dat zich vormt naar jullie uitdaging. 

lees verder
INC brainstormen
Post-Its met kernwaarden
Medewerkers van INC in een brainstorm sessie
Medeweker met een Pantone kleurenwaaier
Medewerkers van INC tijdens een brainstorm sessie
Twee medewerkers van INC in overleg

onze aanpak

INC staat voor inclusief. Dit betekent dat we samen met jullie organisatie een team vormen. Dit team werkt volgens de design thinking methode aan innovatie, branding en (service)design uitdagingen. Denk aan een nieuwe positionering voor de organisatie of een product. Een nieuwe merkstrategie bij fusies of overnames. Het verbeteren van de klantreis. Of een nieuwe waarde propositie omdat het aanbod niet meer aansluit bij wat de klant vraagt.

Wij bepalen samen wat de beste vorm is om samen te werken. Uiteindelijk ontwerpen we voor degene die het in de praktijk gebruikt, zoals een organisatie uiteindelijk een product of een dienst levert voor de klant of eindgebruiker. Hierbij gebruiken we de kracht van beeld, maken we het menselijk en vernieuwen we vanuit de kern. Dat is wat we doen, hoe we het doen en waar we in geloven. Zo geeft INC vorm aan vernieuwing.

Medewerkers van INC in overleg bij een Business Model Canvas
01

vernieuw vanuit de kern

Elke vernieuwing heeft een anker nodig. Iets dat voor iedereen herkenbaar en eigen is. Vanuit die kern krijgt alles vorm. En dan bedoelen we ook: alles.

02

maak het menselijk

Vorm maakt tastbaar, waardoor je mensen mee kan nemen. Echt kan kijken of iets ze raakt. Hoe ze denken. Hoe ze iets ervaren of gebruiken. Wat we ook maken, wij maken het menselijk.

03

gebruik de kracht van beeld

Wij gebruiken de kracht van beeld in al onze voorstellen. In elke gedachte en elk concept dat we delen. Het juiste beeld smelt gedachtes samen tot een geheel. Het inspireert en geeft impact aan ideeën.

"We hebben geen standaard traject doorlopen, maar gezocht naar een manier van werken die past bij onze organisatie. Een van de belangrijkste resultaten is dat we een manier van werken hebben ontwikkeld die we bij Asito kunnen blijven toepassen. De samenwerking met INC voelt als werken met collega's. We zijn super trots op het resultaat en de vooruitgang die Asito heeft geboekt."

Arjan, Asito
Bekijk case

onze cases

We werken aan de herpositionering van Asito, een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. De rebranding van AVIA naar transitiepartner voor duurzame energie. En een nieuw initiatief om de zorg rondom de gebruiker te organiseren. Ontdek meer van ons werk.

alle cases
Dijkhuis

Van traditioneel bouwbedrijf naar bouwbiologische aannemer

bekijk deze case
Bakkerij Fuite

Op weg naar de duurzaamste bakkerij ter wereld

bekijk deze case
AVIA Weghorst

Van kolenboer naar duurzame transitiepartner

bekijk deze case
Nieuws

Het verhaal van INC: nooit af

lees dit artikel
Blog

Hoe ziet het duurzame dieet voor de toekomst eruit?

lees dit artikel
Nieuws

INC Design Talks

lees dit artikel